Perkhidmatan

Terakhir dikemaskini: Khamis, 13 Julai 2017

 Kami berjanji akan memberikan perkhidmatan berkualiti seperti berikut:

1.      Memberi perkhidmatan secara profesional dalam persekitaran kondusif dan 

         mesra pelanggan.

2.      Menyediakan kemudahan dan infrastuktur yang bersesuaian bagi memenuhi 

         kepuasan optima pelanggan

3.     Mengurus perkhidmatan akademik yang cemerlang dalam tempoh yang ditetapkan.

4.     Melaksanakan aktiviti libatsama antara universiti dengan pihak luar secara 

         berterusan.

5.     Mengesahkan penerimaan aduancadangan dan/atau pertanyaan berkaitan 

         perkhidmatan universiti dalam tempoh 24 jam.

6.     Mengambil tindakan terhadap aduancadangan dan/atau pertanyaan berkaitan 

        perkhidmatan universiti tidak melebihi lima (5) hari bekerja.

>>  Khidmat Pelanggan UPSI Holdings Sdn. Bhd.

>> Program Pendidikan Eksekutif

>> Latihan Korporat & Program Pembangunan 

>> Seminar Awam & Persidangan

>> Pengurusan Projek & Perundingan

>> Pengurusan Acara

 

Jumlah paparan: 764

Hubungi Kami

Aras 1, Bangunan Bitarasiswa
Kampus Sultan Abdul Jalil Shah
Universiti Pendidikan Sultan Idris
35900 Tanjong Malim
Perak Darul Ridzuan.

Tel. : 05-458 2525 / 2727 / 2929
Fax. : 05-459 6959
Website : upsiholdings.upsi.edu.my
Emel : upsiholdings@gmail.com
Info Niaga : marketing.uhsb@upsi.edu.my

Maklumat Portal

UHSB tidak bertanggung jawab atas segala kerugian/kerosakan yang disebabkan oleh data
yang diperolehi dari laman portal ini.

Paparan terbaik:
Firefox 30 / IE 8 dengan resolusi 1280 x 800

Tarikh Akhir Kemaskini: 3/10/2016
Hakcipta 2016 © UPSI Holdings Sdn. Bhd.